Hammer In The Sand - live mit Nick Magnus!

  • Nick schrieb dazu auf Facebook:


    I was delighted and honoured to have been invited to do a guest spot during Steve Hackett's acoustic show at Trading Boundaries on 9th December 2018, playing 'Hammer in the Sand', from the Defector album. The non-existence of digital pianos meant we could never perform this piece live in 1979, so this, for me, was my first ever opportunity to play it in its entirety live since we made the original recording. It was also a real treat to be able to duet with the amazing Rob Townsend on soprano sax. Steve's annual acoustic shows at Trading Boundaries are always so intimate and joyous - Christmas starts here...


    Externer Inhalt www.youtube.com
    Inhalte von externen Seiten werden ohne deine Zustimmung nicht automatisch geladen und angezeigt.
    Durch die Aktivierung der externen Inhalte erklärst du dich damit einverstanden, dass personenbezogene Daten an Drittplattformen übermittelt werden. Mehr Informationen dazu haben wir in unserer Datenschutzerklärung zur Verfügung gestellt.

    • Offizieller Beitrag

    ...schön, dass sie diese wundervolle Nummer mal wieder ausgepackt haben.

    Got no friends? Got no fun? Listen to SPLIFF and you'll see the sun!

    Club-Mitglied seit 1991
    +++ GENESIS (11x ab 1987)
    + PHIL COLLINS (12x ab 1990) + PETER GABRIEL (20x ab 1987) + STEVE HACKETT (11x ab 2003) + MIKE & THE MECHANICS (11x ab 1989) + RAY WILSON/_CUT (7x ab 1999) + THE MUSICAL BOX (15x ab 2003) +++ Nächste Station: Steve Hackett, 18.07.2024

  • Das war mir durchgegangen; tut mir leid. Aber es hat sein Gutes, denn offenbar haben auch einige andere das Video jetzt zum ersten Mal gesehen.

    Ja, diese musikalische Perle verdient es, große Aufmerksamkeit zu bekommen. Ich will da auch gar nicht herummäkeln.